Sunday 11 January 2009

The Gate In The Wood - Episode 9

WG: So payback time, gentlemen. The CQN Badge Fivers are returned as I have not managed to track down Mr Pablo. So wan tae you, Mr Lee and wan tae you, Mr NAFOS

SOAL: A fly move oan your part so ye cin git another drink aff us noo

WG: Well, Arthur, as wee Bertie Auld wiz known tae say "the round's made round tae go round" and An know wan thing fur certain....

NAFOS: Whit's that then ?

WG: The nixt wan isny mine

NAFOS: Aye, doubtless it'll be back tae me, Ah've hid that miny rounds Ah'm beginning tae think Ah'm Tiger Widz

SOAL: Embdy gaun tae the gemme the morra ? Sellik's local it the mothers

WG: Aye, Ah'll bi gaun. Start doon the Lud early doors

NAFOS: Ah'm joost gaunny watch it in the hoose.

SOAL: Me anaw. Whit aboot you, Boynita, dae yi follay the fitba ?

Boyn: I used to go to the matches with my dad when I was a wee girl but I prefer other pursuits at the weekends these days

WG: Aye, ye probly need a bit ay R&R eftir a week stuck in the bank listnin tae sob stories fae people like me

No comments: